کلمات قادر به ستودن صبر جمیل بانوان والامقام شهدا نیست
کد خبر: 4088329
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
دو پیام تسلیت در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان ابراهیمی

کلمات قادر به ستودن صبر جمیل بانوان والامقام شهدا نیست

در پی درگذشت بانو عفت سلطانی، همسر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی، معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی جداگانه درگذشت این همسر و مادر شهید را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا، در پی درگذشت بانو عفت سلطانی، همسر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی، معاون اول رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی جداگانه درگذشت این همسر و مادر شهید را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهوری

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی همسر گرانقدر شهید حسن ابراهیمی ورکیانی و مادر مکرمه شهیدان مجید، وحید و حمید ابراهیمی ورکیانی را تسلیت می‌گویم.

این بانوی بزرگوار فرزندانی برومند را در دامان خود پرورش داد و تقدیم اسلام و انقلاب کرد و در ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به همسر و فرزندان شهیدش پیوست.

از خداوند متعال برای این بانوی مؤمنه رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با همسر و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان این خاندان گرامی صبر و اجر مسألت دارم.

دو پیام تسلیت در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان ابراهیمی ورکیانی

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر ابراهیمی ورکیانی

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه خانم عفت سلطانی مادر گرامی شهیدان معزز مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی و همسر شهید گرانقدر حسن ابراهیمی ورکیانی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان و همسر شهیدشان قرین رحمت ربوبی شوند.

دو پیام تسلیت در پی درگذشت همسر و مادر شهیدان ابراهیمی ورکیانی

انتهای پیام
captcha