کارگروه اجرای سند توسعه قرآنی در البرز تشکیل می‌شود
کد خبر: 4087661
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

کارگروه اجرای سند توسعه قرآنی در البرز تشکیل می‌شود

مدیرکل ارشاد البرز از تشکیل کارگروه اجرای سند توسعه قرآنی در استان خبر داد و گفت: این کارگروه تحقق اهداف تعیین شده این سند را تسهیل می‌کند.

سعید جابری انصاری مدیرکل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با تدوین سند توسعه فرهنگ قرآنی کارهای قرآنی در استان هدفمندتر دنبال می‌شود و نقشه راهی در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌گیرد تا راحت‌تر از وضع موجود به سمت وضع مطلوب پیش بروند.

وی با اشاره به اینکه با نگاه به این سند افق اقدامات سازمان‌های متولی توسعه قرآن روشن‌تر می‌شود تا راحت‌تر به اهداف و هدفگذاری‌های تعیین شده برسند، افزود: در تدوین سند، علاوه از ظرفیت‌های استانی، از ظرفیت علمی سازمان فعالیت‌های قرآنی جهاد دانشگاهی بهره گرفتیم و خوشبختانه سند تدوین شده سندی در طراز و استاندارد است.

این مسئول تصریح کرد: البرز در تمام بخش‌ها و رشته‌های فرهنگی و قرآنی دارای استعدادهای بسیاری است که در صورت فراهم شدن بستر لازم برای شکوفایی این استعدادها شاهد جهش در این بخش خواهیم بود و تدوین این سند راه روشنی برای برنامه‌ریزان و مجریان فراهم می‌کند تا براساس آن راهبردهای لازم را عملیاتی کنند.

جابری‌انصاری با تأکید بر اینکه قطعا تدوین سند توسعه قرآنی البرز نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها را در این حوزه شناسایی می‌کند، گفت: این سند چراغ راه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان است و تمام برنامه‌های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با در نظر گرفتن این سند و همراه با پیوست قرآنی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد البرز در پایان از تشکیل کارگروهی متشکل از صاحبنظران، اساتید و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی تحت نظر امام جمعه کرج، به منظور عملیاتی‌کردن اقدامات سند توسعه فرهنگ قرآنی استان خبر داد و گفت: این کارگروه رسیدن به اهداف سند توسعه قرآنی استان تسهیل می‌کند.

انتهای پیام
captcha