زائران شکایات خود را به ستاد مرکزی اربعین ارسال کنند
کد خبر: 4083788
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

زائران شکایات خود را به ستاد مرکزی اربعین ارسال کنند

رئیس ستاد مرکزی اربعین از افراد بیمار، سالخورده و زنان باردار و دارای کودکان شیرخوار خواست عازم مراسم اربعین نشوند و گفت: زائران می‌توانند شکایات خود را به ستاد مرکزی اربعین با سرشماره ۳۰۰۰۷۷۷۰ ارسال کنند.

ارسالی/ ائران شکایات خود را به ستاد مرکزی اربعین ارسال کنند

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سیدمجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین در صد و دومین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی، اعلام کرد: بر اساس گزارش دریافتی از استانداران مرزی کشور، روند عبور زائران به خوبی در حال انجام است و تاکنون حدود دو سوم امکانات و تجهیزات مواکب به عراق منتقل شده است.

وی با اشاره به مشکل پیش آمده در ارتباط با عدم موافقت طرف عراقی برای ورود اتباع افغانستان و پاکستانی، گفت: در این خصوص اعلام شده این زائران تا زمان اعلام نظر نهایی دولت عراق، وارد مرزهای این کشور نشوند.

میراحمدی با بیان اینکه امسال در مراسم معنوی اربعین حسینی با دو مؤلفه جدی تراکم جمعیت و گرمای هوا مواجه هستیم، از افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای و همچنین افراد سالخورده و زنان باردار و دارای کودکان شیرخوار خواست که از حضور در مراسم اربعین خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در مراسم امسال عزیزان اهل سنت در دو استان کردستان و آذربایجان غربی استقبال خوبی از زائران داشتند که پیوند شیرینی میان اهل سنت و شیعیان نمایان ساخته که این موضوع  از برکات اربعین است.

اخذ شکایات مردم از دیگر محورهای مورد اشاره میراحمدی در نشست امروز بود که وی در این خصوص اعلام کرد: سامانه ایران من برای دریافت شکایات مردمی ظرفیت خوبی ایجاد کرده است و هموطنان می‌توانند از طریق عکس و نوشتار و صوت، شکایات خود را به ستاد مرکزی اربعین با سرشماره ۳۰۰۰۷۷۷۰ ارسال کنند.

وی در خصوص حمل و نقل نیز گفت: وزیر کشور، استانداران را مکلف به همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین حمل و نقل زائران کرده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین همچنین اعلام کرد: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات از سه مرز باشماق، تمرچین و خسروی را دارند در نظر داشته باشند، ساعت خروج از هفت صبح تا شش بعداز ظهر است.

وی در پایان از مردم درخواست کرد برای کمک به حمل و نقل زائران تا دو روز پس از اربعین، از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
غیر قابل انتشار: ۱
خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۱
1
0
وام اربعین اگه نمیدن اطلاع رسانی کنند مردم رو مسخره خودشون کردن
captcha