۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران تا شهر کوت به زائران خدمات‌دهی می‌کنند
کد خبر: 4082431
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران تا شهر کوت به زائران خدمات‌دهی می‌کنند

سرپرست شهرداری کرج گفت: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری کرج وظیفه جابه‌جایی زائران حسینی از مرز مهران تا شهر کوت را برعهده می ‌گیرند.

منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج

به گزارش ایکنا از البرز، منوچهر غفاری، سرپرست شهرداری کرج، صبح امروز، دهم شهریور در ستاد اربعین شهرداری کرج که با حضور معاون مالی اقتصادی ومعاون خدمات شهر شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جهت ارائه خدمات به زوار به‌ویژه زائران شهر کرج تدابیری اندیشیده که اعزام ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و خدمات‌دهی از مرز مهران تا شهر کوت به مدت ۱۲ روز به زائران از جمله این تدابیر به شمار می‌رود.

وی افزود: برای رانندگان اتوبوس نیز اسکان و تغذیه در شهر کوت تدارک دیده‌شده و دو تن کیسه‌زباله جهت نظافت شهرهای نجف، مهران و کربلا تهیه‌شده است.

این مسئول با اشاره به ایجاد موکب در شهر مهران برای زوار عنوان کرد: در حوزه خدمات شهر تعدادی نیرو و ماشین‌آلات اعزام خواهند شد و در شهر مهران و نجف نیز قرارگاه‌هایی ایجادشده است.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه به اعزام ۱۱۰ پاکبان جهت نظافت به شهر نجف به نیت عدد ۱۱۰ در حروف ابجد که یا علی می‌شود اشاره کرد و گفت: چهار دستگاه اطفای حریق نیز به‌منظور جلوگیری از حوادث احتمالی به نجف اعزام خواهد شد.

به گفته غفاری مقرر شده است از سوی شهرداری جهت کمک به چند موکب مرکزی مثل موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، بسیج شهرداری و امام حسن مجتبی نیز مبالغی اهدا شود.

انتهای پیام
captcha