همه مسئولان در قبال مسئله حجاب مسئولیت دارند
کد خبر: 4078545
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

همه مسئولان در قبال مسئله حجاب مسئولیت دارند

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: توجه کارمندان به رعایت شئونات اسلامی از الزامات است و لازم است مسئولان در قبال ترویج حجاب احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

حجاب و عفاف

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، کاوه حدادپور، معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز، 25 مرداد در جلسه شورای فرهنگی استانداری البرز، گفت: توجه کارمندان به رعایت شئونات اسلامی از الزامات است.

وی افزود: لازم است مدیران نسبت به رعایت مفاد بخشنامه‌های ارسالی از وزارت کشور درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر اهتمام کافی داشته باشند و نسبت به ترویج مسئله حجاب احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز همچنین به حقوق شهروندان به عنوان یکی از مصادیق این شورا اشاره و اظهار کرد: حقوق شهروندی به‌عنوان یکی از مواردی که شورای فرهنگی در آن نقش دارد و در این راستا نماینده عالی دولت در استان البرز با دیدارهای مردمی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه‌های جهادی ذیل قرار گاه اجتماعی استان و قرارگاه عفاف و حجاب مراحل ارجاع و پیگیری ارتباط حضوری ارباب رجوع با استاندار، تسهیل می‌شود.

حدادپور در ادامه به جایگاه شورای فرهنگی در استانداری اشاره کرد، افزود: این شورا وظایف و مسئولیت‌های متعددی برعهده دارد، از این رو مشارکت فعالانه همه اعضای شورا در تمامی فرآیندهای مربوط به جلسات و آسیب‌شناسی و حضور به موقع و منظم در جلسات ضرورت دارد.

این مسئول همچنین بررسی و آسیب‌شناسی راهکارهای حضور بیشتر همکاران در نماز جماعت ساختمان های استانداری و واحدهای تابعه پس از کرونا را مورد تأکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن تشکر از رونق بیشتر در مراسم زیارت عاشورا خواستار مشارکت پررنگ‌تر همکاران در اغلب برنامه‌های فرهنگی و از جمله نماز جماعت شد.

انتهای پیام
captcha