برگزاری همایش «فقر و نابرابری آموزشی»
کد خبر: 4078466
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

برگزاری همایش «فقر و نابرابری آموزشی»

همایش «فقر و نابرابری آموزشی» با هدف بررسی شاخص‌ها و ابعاد فقر و نابرابری در نظام آموزشی کشور هفتم شهریورماه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «فقر و نابرابری آموزشی»

به گزارش ایکنا، به همتِ سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌های علمی، و خانه کارگر، همایش «فقر و نابرابری آموزشی» در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

تقویت گفتمان اجتماعی نیروهای اجتماعی فعال در حوزه فقر و نابرابری آموزشی در راستای کمک به سیاستگذاری آموزشی کشور و ایجاد تعامل میان دولت و صاحب‌نظران و نهادهای مرتبط در راستای رفع عوامل ایجاد فقر و نابرابری در نظام آموزشی کشور از اهداف اصلی برگزاری این همایش است.

همچنین چالش‌های نظام آموزشی کشور، تجارب سمن‌ها در حوزه مدرسه‌یاری و چالش‌های آموزشی در دوران کرونا در سه پنل تخصصی با حضور کارشناسان، محققان و پژوهشگران در این همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، نمایندگان مؤسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کنار انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات، انجمن جامعه‌شناسی ایران، انجمن اقتصاد ایران، بنیاد همدلان آینده‌نگر سیستان و بلوچستان، مؤسسه رشد دانش‌آموزان مناطق محروم (مردم)، بنیاد مهر تابنده، مجمع خیرین حامی توانمندسازی و مهارت‌آموزی، سازمان خیریه اسلامی بین‌المللی دفاع از حقوق کودکان (کافل)، مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل تهران، انجمن روشنگران فردای کودک (ارفک)، مجمع خیرین بازماندگان از تحصیل، مؤسسه پویش جمعی خیر ایرانیان، مؤسسه توانمندسازی حاکمیت و جامعه از شرکت‌کنندگان در این همایش هستند.

انتهای پیام
captcha