ستاره تیم بایرن مونیخ: عمل به تعالیم اسلام عامل موفقیتم است
کد خبر: 4077423
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

ستاره تیم بایرن مونیخ: عمل به تعالیم اسلام عامل موفقیتم است

نصیر مزروعی؛ بازیکن مراکشی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان می‌گوید عمل به دستورات دین اسلام باعث می‌شود در زمین بازی عملکرد بهتری داشته باشم.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از باوارین فوتبال ورکس، نصیر مزروعی، بازیکن مسلمان مراکشی، که به تازگی به تیم بایرن مونیخ پیوسته، معتقد است عمل به تعالیم اسلام به او کمک کرد تا به رویای خود برسد.

مزروعی گفت: اسلام، موضوع شماره یک من در زندگی است؛ نماز خواندن کمک زیادی به من می‌کند.

مزروعی به عنوان یک مسلمان معتقد، پنج بار در روز نماز می‌خواند؛ وی در بایرن مونیخ با هم تیمی‌های مسلمان خود از جمله سادیو مانه نماز جماعت می‌خواند.

مزروعی همچنین ماه مبارک رمضان روزه می گیرد. وی در این باره گفت: بسیاری از مردم نمی‌دانند که بدن آنها چه توانایی‌هایی دارد. اگر اراده کافی باشد، بدن می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. روزه بر عملکرد من تأثیر نمی‌گذارد؛ گاهی اوقات حتی در ماه رمضان عملکرد بهتری دارم. چون ماه مبارکی است و ایمانم به من قدرت می‌دهد و مرا در زمین به پیش می‌برد.

بایرن مونیخ در کنار مزروعی و سادیو مانه، بازیکنان مسلمان دیگری از جمله جمال موسیالا آلمانی و عمر بازیکن مسلمان کانادایی را نیز دارد. مسئولان این باشگاه در سال 2018، مسجدی را در آلیانز آرنا (ورزشگاه اختصاصی این تیم) افتتاح کردند تا به بازیکنان و هواداران مسلمان خود خدمت کنند.

انتهای پیام
captcha