مشاور امور ایثارگران فرمانداری شیراز معارفه شد
کد خبر: 4077382
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲

مشاور امور ایثارگران فرمانداری شیراز معارفه شد

طی مراسمی قاسم مهدوی، یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان فارس به عنوان مشاور امور ایثارگران فرمانداری شیراز معارفه شد.

معارفه مشاور امور ایثارگران فرمانداری شیراز، قاسم مهدویبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم معارفه مشاور امور ایثارگران فرمانداری شیراز امروز، 19 مردادماه با حضور جمعی از ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و فرماندار شیراز برگزار شد.

لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز در این نشست گفت: خلأ عدم حضور شخصی در فرمانداری برای پیگیری امور ایثارگران در  شهرستان احساس می‌شد لذا با جمع‌بندی فراوان به این نتیجه رسیدیم که فردی را به عنوان مشاور امور ایثارگران منصوب کنیم.

وی افزود: از ابتدای قرار گرفتن در جایگاه فرماندار شیراز، برای انتخاب شخص مناسبی در این جایگاه اقدام و بررسی به عمل آورده شد و قاسم مهدوی به عنوان مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران انتخاب شد.

شیبانی اضافه کرد: حدود 50 درصد جمعیت فارس و بیش از 80 درصد مسائل استان در شهرستان شیراز است و آمار خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان نیز در شهرستان شیراز بیش از سایر نقاط استان است که وجود یک مشاور در این زمینه را ضروری می‌ساخت.

ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فردی به عنوان مشاور امور ایثارگران منصوب شده است که در تمام دستگاه‌ها مسائل ایثارگران را پیگیری می‌کند و در هر نوبت جلسات مشاور امور ایثارگران با حضور مشاوران دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه جامعه ایثارگری حق بزرگی به گردن ما دارند، بر ضرورت حفظ حرمت و احقاق حقوق آنان از سوی دستگاه‌های مختلف تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در این نشست قاسم مهدوی، یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس فارس به عنوان مشاور فرماندار شهرستان شیراز در امور ایثارگران معارفه شد.

انتهای پیام
captcha