«اصول زندگی عاشورایی» کتاب مسابقه «عطر عطش» شد
کد خبر: 4077260
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

«اصول زندگی عاشورایی» کتاب مسابقه «عطر عطش» شد

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» با موضوع کتاب «اصول زندگی عاشورایی» به همت فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا، فرهنگسرای اندیشه، مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» را برگزار می‌کند.

این مسابقه کتابخوانی با هدف تعمیق باورهای دینی شهروندان و نهادینه‌ کردن آموزه‌های اسلامی به ویژه درس‌های اخلاقی قیام امام حسین(ع) در بین عموم، برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» با موضوع کتاب «اصول زندگی عاشورایی» نوشته محمد رحمتی شهررضا برگزار می‌شود. این کتاب شامل ۱۱۰ اصل کاربردی و عملی برای تحقق زندگی حسینی است. این کتاب در سه فصل به موضوعاتی نظیر اصول اعتقادی در زندگی عاشورایی، اصول اخلاقی و تربیتی در زندگی عاشورایی و اصول مدیریت در زندگی عاشورایی می‌پردازد.

در ضمیمه کتاب به نکاتی در این موضوع از زبان رهبر انقلاب می‌پردازد و در آخر به ۴۰ نکته پیرامون اربعین حسینی اشاره می‌کند. این کتاب توسط انتشارات «جوانان موفق» به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی به آدرس tlibrary.tehran.ir مراجعه کرده و فایل کتاب و سوالات مسابقه را دریافت کنند. هم‌چنین باید پاسخ‌ها را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ پیامک کنند.

مهلت ارسال پاسخ‌نامه ۲۷ مرداد است.

انتهای پیام
captcha