تصویب یک فوریت لایحه هزینه‌کرد مراسم اربعین سال 1401
کد خبر: 4074793
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
در شورای اسلامی شهر تهران انجام شد؛

تصویب یک فوریت لایحه هزینه‌کرد مراسم اربعین سال 1401

اعضای شورا با 19 رأی موافق یک فوریت لایحه مجوز هزینه‌کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین در سال ۱۴۰۱ را تصویب کردند.

تصویب یک فوریت لایحه هزینه‌کرد مراسم اربعین سال 1401به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در هشتاد و دومین جلسه شورا، لایحه یک فوریت مجوز هزینه کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مهدی چمران در قرائت این لایحه گفت: هرساله برای برگزاری مراسم اربعین حسینی و کمک‌هایی که به مردم تهران در طول برگزاری مراسم در کربلا و نجف صورت می‌گیرد، بودجه‌ای در نظر گرفته می‌شود اما امسال این بودجه در نظر گرفته نشده است و این درحالیست که مردم برای اربعین آماده شده و برنامه‌هایی تدارک می بینند و امیدوارم که بودجه‌ای برای این مراسم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی در مراسم اربعین در کربلا و سپس در نجف برگزار شد و دوستانی از شهرداری، حتی مدیران شهرداری بدون هیچگونه چشم داشتی خدمتگذاری می‌کردند و این افتخاریست که چنین سعادتی فراهم می‌شود که به زوار امام حسین خدمت کنند.

بر اساس این گزارش در متن این لایحه آمده است به منظور تأمین خدمات، امکانات و تجهیزات ضروری و همچنین کمک به ایجاد پایگاه‌های مورد نیاز زائران ایرانی حداکثر تا سقف مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال (۳۰ میلیارد تومان) از محل اعتبار پیش‌بینی نشده هزینه‌ای در اختیار شهردار هزینه خواهد شد.

در نهایت یک فوریت لایحه مجوز هزینه کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین در سال 1401 به رأی گذاشته شد و با 19 رأی موافق به تصویب اعضا رسید.

این لایحه یک فوریتی پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه برای تصویب نهایی و اجرایی شدن به صحن شورا ارائه خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha