گلدسته‌ها و گنبد امامزاده شمس‌الدین(ع) دورود نصب شد
کد خبر: 4069099
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

گلدسته‌ها و گنبد امامزاده شمس‌الدین(ع) دورود نصب شد

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف لرستان از اتمام عملیات ساخت، حمل و نصب گلدسته‌ها و لایه داخلی گنبد آستان مقدس امامزاده سیدشمس‌الدین(ع) شهرستان دورود خبر داد.

مسلم رضایی‌پور، معاون اقتصادی اوقاف لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، امروز، ۱۵ تیرماه در سخنانی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های عمرانی احداث، تکمیل، بازسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان لرستان، عملیات ساخت، حمل و نصب گلدسته‌ها و لایه داخلی گنبد آستان مقدس امامزاده سیدشمس‌الدین(ع) شهرستان دورود، به اتمام رسید.

وی افزود: گلدسته‌ها و لایه داخلی گنبد، به‌صورت پیش‌ساخته و با استفاده از ورق استیل طلایی ساخته شده و در محل این امامزاده نصب شد و احداث ضریح جدید این امامزاده نیز در دست اقدام است.

رضایی‌پور ادامه داد: این پروژه عمرانی، با پیگیری‌های ارزشمند حجت‌الاسلام علی ارکبان، مدی اوقاف و امور خیریه شهرستان دورود، توسط خیر نیک‌اندیش و نیکوکار محمد باجلان تأمین اعتبار شده است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: این خیر نیک‌اندیش، هدف از تأمین اعتبار و اجرای این پروژه عمرانی را خدمت به آستان مقدس امامزاده شمس‌الدین(ع) و ارادت به ساحت ائمه معصومین و امامزادگان برشمرد و این اقدام را، قدمی کوچک برای تکریم این امامزاده بیان کرد.

رضایی‌پور گفت: آستان مقدس امامزاده شمس‌الدین در روستای حشمت‌آباد شهرستان دورود و در فاصله ۱۰ کیلومتری جاده دورود - ازنا واقع شده و بسیار مورد توجه اهالی منطقه قرار دارد.

انتهای پیام
captcha