برگزاری دومین پویش «به عشق علی(ع) کتاب عیدی بدیم»
کد خبر: 4068835
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
به همت انتشارات کتاب جمکران اتفاق افتاد؛

برگزاری دومین پویش «به عشق علی(ع) کتاب عیدی بدیم»

دومین پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» توسط انتشارات کتاب جمکران در حال برگزاری است.

برگزاری دومین پویش «به عشق علی(ع) کتاب عیدی بدیم»

به گزارش ایکنا، انتشارات کتاب جمکران برای دومین سال پویش «به عشق علی، کتاب عیدی بدیم» را از اولین شب ذی‌الحجه (10 تیر) هم‌زمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) حضرت زهرا(س) تا عید غدیر برگزار می‌کند.

در این ‌پویش علاوه بر تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی با موضوع امیرالمؤمنین علیه‌السلام و غدیر، ۱۸ عنوان کتاب منتخب در قالب‌های متنوع و متناسب با سنین مختلف با تخفیف 20 درصد ارائه می‌شود. هدیه‌های تبرکی متناسب با عید غدیر نیز این ‌بسته‌های کتاب را همراهی می‌کند. ضمن اینکه نمایشگاهی مجازی در سایت انتشارات جمکران با محوریت موضوع امیرالمؤمنین تدارک دیده خواهد شد.

همچنین هر روز «یک کتاب، یک مسابقه»، برای همراهان این پویش برگزار می‌شود. در این ‌مسابقه هر روز یک‌ سال همراه با برشی از کتاب‌های منتخب ارائه و به برندگان جوایزی تقدیم خواهد شد.

کتاب‌هایی برای کودکان و نوجوانان همچون «نبرد خندق»، «زیباترین عید، زیباترین جشن»، «تاریخ تشنه غدیر» داستان‌هایی از یاران حضرت امیر(ع) چون مجموعه چهارده‌ جلدی «دوستان پیامبر(ص) و علی(ع)»، باغ طوطی، روزگار عمار، رمان‌هایی از واقعه غدیر همچون «کتاب مخفی»، کتابی از زندگان حضرت علی(ع) با عنوان «تاریخ امیرالمؤمنین» کتاب سبک زندگی «فاطمه علی است»، کتابی در فضائل امیرالمؤمنین(ع) از زبان اهل سنت با عنوان «مسیح اسلام»، شرح نهج‌البلاغه با عنوان «بر شانه‌های اقیانوس» و... از مجموعه کتاب‌های منتخب این ‌پویش هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این ‌پویش می‌توانند برای دریافت محتوای آن و آشنایی با کتاب‌ها به پایگاه اینترنتی انتشارات کتاب جمکران به نشانیwww.ketabejamkaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha