همکاری بیش از ۳۳ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین
کد خبر: 4067193
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

همکاری بیش از ۳۳ هزار نیکوکار البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون معادل ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف ۳۳ هزار حامی به‌ حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شده است.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد، گفت: از ابتدای سال تاکنون معادل ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف ۳۳ هزار حامی به‌ حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام(ره) البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ هزار و ۴۵۹ حامی، حمایت یک هزار و 573 یتیم و چهار هزار و 73 فرزند محسنین را برعهده‌ دارند، افزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۹۴ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

محمدی‌فرد با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و... به موفقیت رسیده‌اند.

این مسئول استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را در گرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و افزود: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha