اجرای طرح «313» در روستاهای البرز
کد خبر: 4066774
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

اجرای طرح «313» در روستاهای البرز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اجرای طرح ۳۱۳ در این استان، گفت: بیکاری، کارگریزی، افت تحصیلی، ترک تحصیل و اختلافات خانوادگی پنج آسیب اجتماعی شناسایی شده در خانواده‌های مددجوی روستایی است که در قالب اجرای طرح ۳۱۳ با آنها مقابله می‌شود.

طرح« 313»

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز درباره اجرای طرح ۳۱۳ در این استان، اظهار کرد: در این طرح روحانیون با خانواده‌های مددجویان کمیته امداد ارتباط خواهند داشت که سبب می‌شود نیازهای واقعی آنها را شناسایی کرده و از این نیازسنجی برای رفع محرومیت آنها استفاده کنند به‌گونه‌ای که روحانی محل یا هر روستا به مددکار اجتماعی مبدل می‌شود.

وی از شناسایی پنج آسیب اجتماعی اصلی در بین خانواده‌های روستایی خبر داد و گفت: بیکاری، کارگریزی، افت تحصیلی، ترک تحصیل و اختلافات خانوادگی، پنج معضل و مسئله اجتماعی شناسایی شده در بین خانواده‌های روستایی و محروم هستند که مقابله با آنها در طرح ۳۱۳ دنبال می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین نیاز معیشتی و حمایتی مددجویان شامل ساخت و مرمت مسکن، سبد غذایی، هزینه‌های دارو و درمان، جهیزیه، لوازم خانگی و هزینه تحصیل را شناسایی کردیم که در قالب طرح یاد شده به رفع این نیازها هم خواهیم پرداخت.

انتهای پیام
captcha