تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب در کرج ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 4066392
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب در کرج ساماندهی می‌شوند

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج گفت: بیش از ۳۰ تولیدکننده عفاف و حجاب در شهرستان کرج برای عرضه تولیدات خود در رویداد «ستر» ثبت‌نام کرده‌اند.

عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، سپیده غفاری، دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج، اظهار کرد: بیش از ۳۰ تولیدکننده عفاف و حجاب در شهرستان کرج برای عرضه تولیدات خود در رویداد «ستر» ثبت‌نام کردند، از این تعداد بیش از ۵۰۰ طرح به دبیرخانه ستر ارسال شده است که استقبال قابل توجهی بود.

وی بیان کرد: رویداد ستر یک سیاست‌گذاری فرهنگی ـ اجتماعی برای ساماندهی فعالیت تولیدات حوزه عفاف و حجاب در کلان‌شهر کرج بود و در این فراخوان بانک جامعی را برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر از جمله راه‌اندازی مرکز دائمی عرضه این تولیدات تهیه کرده‌ایم.

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به‌عنوان متولی کارگروه ساماندهی مد و لباس استان و اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک، صنف خیاطان در اجرای این طرح همراهی خوبی با قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج داشته‌‌اند که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: برای برگزاری این رویداد با اکثریت بانوان تولیدکننده در حوزه عفاف و حجاب گفت‌وگو داشته‌ام و دغدغه‌های این قشر را می‌‌دانم؛ بانوان کارآفرین چرخ اقتصاد و اشتغال را می‌گردانند و شأن تولیدکنندگان، فروش در غرفه‌های پراکنده در سطح شهر نیست، به همین منظور فضایی متناسب با جایگاه و شأن تولیدکنندگان برای این رویداد در نظر گرفته‌ایم، ضمن اینکه به موازات آن مرکز دائمی را نیز در مکانی واحد و به دور از طرح‌های پراکنده و بدون پایلوت، در نظر گرفته‌ایم که به‌زودی اعلام خواهد شد.

دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج با اشاره به اینکه تا به امروز در جریان جمع‌‌آوری اطلاعات پایه برای اطلس مد و لباس استان بوده‌ایم، افزود: اکنون وارد فاز اجرایی کار شده‌ایم، رویداد ستر کرج همزمان با روز عفاف و حجاب با حضور تولیدکنندگان برتر این حوزه برای نخستین بار در سطح یک برنامه استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha