برنامه‌های تبلیغات اسلامی دالاهو تشریح شد
کد خبر: 4066316
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

برنامه‌های تبلیغات اسلامی دالاهو تشریح شد

به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو با محوریت برنامه‌های اجرایی این اداره طی سال‌جاری تشریح شد.

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی تبلیغات اسلامی دالاهو

حجت‌الاسلام ارسلان کریمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و فرهنگی است که به فرمان امام راحل و براساس نیاز ملی تأسیس شد.

وی با بیان اینکه تأسیس تبلیغات اسلامی با هدف رفع نیاز‌های فرهنگی طبقات مختلف جامعه به ویژه قشر جوان همچنین مقابله با تبلیغات سوء دشمنان و تهاجم فرهنگی است، افزود: ساماندهی به تشکل‌های مردمی، ترویج اخلاق اسلامی و احیای سنت‌های فراموش شده از دستاورد‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در ادامه به برنامه‌های این اداره طی سال‌جاری از جمله اعزام روحانیون به مناطق ویژه در مناسبت‌های مختلف سال و برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی بهترین فرصت برای معرفی سازمان و فعالیت‌های فرهنگی آن است و برای شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در اداره تبلیغات اسلامی دالاهو نیز برنامه‌هایی تدارک دیدیم.

وی به برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن‌کریم همچنین حمایت و راه‌اندازی از ۱۲ هیئت مذهبی در سطح این شهرستان اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی هدفمند و تأثیرگذار و پویا است که مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج شعائر اسلامی در جامعه را به عنوان اولویت مد نظر قرار داده است.

حجت‌الاسلام کریمی در ادامه به راه‌اندازی اتاق رصد وضعیت فرهنگی در سطح شهرستان دالاهو در راستای شناسایی معضلات فرهنگی اشاره کرد و گفت: طی سال‌جاری به راه‌اندازی نهضت پیشرفت بانوان ولایی در این شهرستان و حمایت و تجلیل از فعالین فرهنگی و قرآنی اقدام کرده‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی دالاهو در پایان به تجلیل و حمایت از پیرغلامان حسینی، اعزام مبلغین در مناسبت‌های مختلف سال به مساجد و هیئت‌های مذهبی، ساماندهی هیئت امنا و خادمان مساجد، پیگیری ساخت خانه عالم، برگزاری دوره‌های ویژه مربیان قرآنی و فرهنگی، راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی در مسجد المهدی(عج) دالاهو، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی به شیوه حضوری و مجازی و برنامه‌ریزی و اجرای طرح اوقات فراغت در سال ۱۴۰۱ در این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۹:۲۸
0
0
با سلام خدا انشالله روحانیت ولای فعال در عرصه فرهنگی تبلیغی و کاری رو زیاد کنه جناب حاج آقای کریمی عزیز
captcha