برگزاری پویش علوی در 40 نقطه کرج
کد خبر: 4065141
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

برگزاری پویش علوی در 40 نقطه کرج

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری پویش علوی در ۴۰ نقطه شهر با محوریت مساجد و محلات خبر داد.

محسن برجی، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج

به گزارش ایکنا از البرز، محسن برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، صبح امروز، 29 خرداد در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مراسم‌ جشن ویژه دهه ولایت با عنوان پویش مهر علوی که با حضور قائم‌مقام سپاه ناحیه امام حسین(ع)، مدیران مناطق شهرداری کرج و فرماندهان حوزه‌های بسیج به میزبانی شهرداری منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: امروز جامعه ما نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه محوریت برگزاری جشن‌های مناسبتی تنها نباید تالار نژاد‌فلاح باشد، گفت: باید برگزاری جشن‌ها را به محله‌های کرج انتقال دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج توضیح داد: با توجه به سیاست شورای ششم در بحث یکسان‌سازی خدمات در محله‌های کرج همچنین توسعه خدمات در محله‌های کم‌برخوردار، ممکن است برخی از شهروندان امکان حضور در تالار نژادفلاح را نداشته باشند، برهمین اساس مدیریت شهری به وظیفه خود عمل کرده و جشن را به محله‌ها می‌برد.

برجی با تأکید بر این موضوع که امروز جامعه ما نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد، به اجرای پویش مهر علوی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جهت گرامیداشت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: این پویش در ۴۰ نقطه شهر با محوریت مساجد، محلات و شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج تلاش خود را برای ارتباط بهتر و تزریق نشاط اجتماعی به شهر و شهروندان در همه امور انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha