دعوت از بازی‌سازان برای استفاده از خدمات حمایتی مرکز رشد
کد خبر: 4063921
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فراخوان داد؛

دعوت از بازی‌سازان برای استفاده از خدمات حمایتی مرکز رشد

مرکز رشد واحد‌های فناور بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف توسعه این مرکز و حمایت از توسعه صنعت بازی‌سازی در کشور، خدمات حمایتی ویژه‌ای را برای افراد و گروه‌های علاقه‌مند و توانمند در زمینه بازی‌سازی در نظر دارد.

فراخوان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه تهران (کلیک) در فراخوانی از همه افراد و گروه‌های علاقه‌مند و توانمند در زمینه بازی‌سازی دعوت کرد تا از خدمات حمایتی و تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.

«اختصاص فضای کار اشتراکی رایگان به گروه‌های بازی‌سازی»، «برگزاری کارگاه‌های تخصصی رایگان برای گروه‌های مرکز رشد»، «تخصیص تجهیزات زیرساختی رایگان نظیر اینترنت، رایانه و …»، «تسهیلات دریافت غرفه از نمایشگاه‌ها برای گروه‌های مستقر»، «تسهیلات ورود و استفاده از کلاس‌های انستیتو ملی بازی‌سازی»، «خدمات مانیتورینگ هفتگی در راستای تولید بهینه بازی»، «ارتباط با سرمایه‌گذاران تخصصی حوزه بازی‌سازی»، «امکان دریافت پروژه‌های اقتصادی از صنعت، برای واگذاری به گروه‌های فناور مستقر در مرکز» و «معرفی گروه‌های برتر در رده‌های پیش رشد، رشد و پسا رشد به ساختار حمایتی همگرا و اختصاص تسهیلات رتبه غزال به آن‌ها» مهم‌ترین خدمات حمایتی مرکز رشد هستند.

این فراخوان به مدت یک ماه اعتبار دارد و زمان استقرار گروه‌ها پس از ارزیابی‌ها و مصاحبه فنی، از نیمه تیر تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در فراخوان، اینجا کلیک کرده و پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، آن را به این نشانی ارسال کنند.

یادآوری می‌شود محل استقرار گروه‌های بازی‌ساز، مرکز نوآوری کارولوکس(کلیک) در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران است.

انتهای پیام
captcha