زیرساخت‌های آموزشی البرز بسیار ضعیف است
کد خبر: 4057188
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

زیرساخت‌های آموزشی البرز بسیار ضعیف است

استاندار البرز گفت: البرز محروم‌ترین استان کشور در زیرساخت‌های آموزشی است و باید جهادی و انقلابی و منسجم برای جبران ضعف‌های آموزشی البرز اقدام کنیم.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبدالهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی و پیگیری روند تحقق ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان به‌منظور محرومیت‌زدایی از سرانه‌های آموزشی البرز که روز یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با تأکید بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی ساخت مدارس در سراسر استان، گفت: ایجاد ۱۰۰ مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین در سفر رئیس جمهور محترم به استان مصوب شد.

وی با بیان اینکه تحقق این امر در گرو پیگیری مجدانه و تلاش شبانه‌روزی مجموعه مسئولان مربوطه است، ادامه داد: برای این منظور به‌صورت مستمر جلسه و بازدید صورت می‌گیرد و درصدد هستیم که عملیات اجرایی این ۱۰۰ مدرسه در فاز اول تا پایان سال ۱۴۰۱ آغاز شود.

این مسئول بیان کرد: البرز محروم‌ترین استان کشور در زیرساخت‌های آموزشی است و باید جهادی و انقلابی و منسجم برای جبران ضعف‌های آموزشی البرز اقدام کنیم. باید اراضی مورد نظر برای ایجاد مدارس در استان در کمترین زمان ممکن جانمایی شود.

انتهای پیام
captcha