چشم‌انداز رمزارزها از دیدگاه فقه اسلامی در لندن بررسی می‌شود
کد خبر: 4056940
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
با برگزاری نشست؛

چشم‌انداز رمزارزها از دیدگاه فقه اسلامی در لندن بررسی می‌شود

در نشستی که ماه آینده از سوی دانشگاه سواس در لندن برگزار می‌شود، چشم انداز رمزارزها از منظر فقه اسلامی مورد بحث قرار می‌گیرد.

چشم‌انداز رمزارزها از دیدگاه فقه اسلامی در لندن بررسی می‌شودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از ایونت برایت، مرکز حقوق اسلامی و خاورمیانه (CIMEL) در دانشگاه SOAS لندن،  نشستی را درباره امور مالی اسلامی برگزار می‌کند.

این سخنرانی عمومی با همکاری دانشکده مطالعات اسلامی، دانشگاه حمد بن خلیفه قطر و آکادمی تحقیقات شریعت اسلامی (ISRA) و با حمایت مالی قطر برگزار می‌شود.

سر راس کرانستون، قاضی سابق دادگاه عالی (تجاری)، استاد مدعو، دانشکده اقتصاد لندن ریاست جلسه را بر عهده خواهد داشت و در ابتدا دکتر جاناتان ارکانبراک، رئیس مرکز حقوق اسلامی و خاورمیانه (CIMEL) دانشگاه لندن به حاضران خوش‌آمد می‌گوید.

پروفسور دکتر سانو کوتوب مصطفی، دبیر کل آکادمی فقه اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی در جده عربستان و هریس عرفان، رئیس پنل فین‌تک اسلامی بریتانیا و مدیر عامل شرکت Cordoba Capital Ltd لندن سخنرانان این نشست خواهند بود.

این سخنرانی عمومی برای پیشبرد دانش مالی اسلامی و تقویت همکاری، یادگیری و نوآوری بین اقتصاددانان، وکلا، علمای شریعت و قانونگذاران طراحی شده است.

این رویداد چهارشنبه 15 ژوئن 2022 (25 خرداد سال جاری) به مدیریت جاناتان ارکانبراک و با همکاری عامل مخلوف، دانشیار پژوهشی مرکز حقوق اسلامی و خاورمیانه (CIMEL) در سالن سخنرانی خلیلی واقع در ساختمان اصلی دانشگاه SOAS لندن برگزار خواهد شد و 2 ساعت ادامه دارد.

پایان‌بخش نشست نیز پرسش و پاسخ و بحث کلی درباره موضوع رمزارزها از دیدگاه فقه اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha