مرحوم طالب‌زاده جهادگر عرصه حقیقت بود
کد خبر: 4056923
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

مرحوم طالب‌زاده جهادگر عرصه حقیقت بود

تهیه‌کننده برنامه‌های مرحوم نادر طالب‌زاده گفت: آن مرحوم همیشه خود را مدیون و بدهکار به انقلاب و نهضت اسلامی می‌دانست و یک جهادگر عرصه کشف حقیقت بود.

مرحوم «طالبزاده»

به گزارش ایکنا از البرز، همایش بزرگداشت شهدای رسانه البرز، 23 اردیبهشت‌ماه در راستای تکریم مقام شهدای رسانه با محوریت تجلیل از مقام مرحوم «نادر طالب‌زاده» در مهدیه کرج با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این مراسم سهیل اسعد، مبلغ بین‌الملل لبنانی‌الاصل و از دوستان مرحوم نادر طالب‌زاده با بیان اینکه مرحوم طالب‌زاده فردی نخبه بود، اظهار کرد: ایشان در هر شرایطی سعی می‌کرد با تفکرات غلط مبارزه کند. آن مرحوم در ایران به دنیا آمد، در آمریکا به مدرسه و دانشگاه رفت، بعد از آن به ایران بازگشت و پس از مدتی تصمیم گرفت که برای همیشه در ایران بماند و برای ارتقای فرهنگ این مرزو بوم تلاش کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم طالب‌زاده در راهی که به آن اعتقاد داشت، ثابت‌قدم بود و تا آخرین نفس از پای ننشست. وی عقیده داشت که باید مشکلات و معضلات را دید و آن‌‌ها را اصلاح کرد، حتی اگر مسئولان تمایلی به رفع آن نداشته باشند.

این مبلغ بین‌الملل تصریح کرد: مرحوم طالب‌زاده بر روشنگری جوانان تأکید ویژه‌ای داشت. امروز که جای او در میان ما خالی است باید راهش را ادامه دهیم و کمک کنیم تا جوانان تحت تأثیر تبلیغات غلط، حقیقت روح خود و جهان هستی خود را فراموش نکنند و با بصیرت در زندگی قدم بردارند.

در ادامه حمید جوادی، دستیار و تهیه‌کننده برنامه‌های مرحوم نادر طالب‌زاده، اظهار کرد: مرحوم طالب‌زاده تا لحظات آخر عمرش کار کرد و همیشه و در هر حال خود را مدیون و بدهکار به انقلاب و نهضت اسلامی می‌دانست و یک جهادگر عرصه کشف حقیقت بود.

وی بیان کرد: ایشان هرگز بدون وضو به مراسم و سخنرانی‌ها نمی‌رفت و اعتقاد داشت که انسان باید حقیقت را از خودش بالاتر بداند تا بتواند به آن خدمت کند و در پی آن بود که حرف انقلاب و حقیقت را به گوش جهانیان برساند.

دستیار و تهیه‌کننده برنامه‌های مرحوم نادر طالب‌زاده گفت: مرحوم طالب‌زاده برنامه ساعت ۲۵ را ساخت تا مشکلات و معضلات آمریکا و اروپا را به نمایش بگذارد تا جوانان ما با دید باز به این کشورها نگاه کنند و مجذوب تبلیغات آن‌ها نشوند. همچنین ایشان برای ترویج فرهنگ اربعین حسینی تلاش زیادی داشت و برای گسترش آن در جهان تلاش می‌کرد.

جوادی در پایان با بیان اینکه وی به دنبال رونمایی از حقیقت واقعی برای مردم بود، اظهار کرد: آن مرحوم جستجوی حقیقت و افشای آن را رسالت فیلم‌سازان و مستندسازان می‌دانست.

یادآور می‌شود، اجرای سرود «چشمان دریایی» از سوی نویاوران رضوی، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، تجلیل از خانواده شهید رسانه «ابراهیم بقایی» و اهدای هدیه تبرکی از آستان امام رئوف به میهمانان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام
captcha