اعزام خادمیاران مبلغ و مداح به ادارات البرز
کد خبر: 4047266
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

اعزام خادمیاران مبلغ و مداح به ادارات البرز

مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی و مداحی دبیرخانه کانون‌های آستان قدس رضوی البرز از اعلام آمادگی این کانون برای اعزام مبلغ و مداح به ادارات استان خبر داد و گفت: هه خادمیاران به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند.

آستان قدس رضوی

حجت‌الاسلام محمدرضا میلانی‌نژاد، مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی و مداحی دبیرخانه کانون‌های آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به تعداد خادمیاران کانون تخصصی تبلیغ و مداحی، گفت: 350 مداح خانم و آقا به‌عنوان خادمیار در کانون تبلیغ دینی و مداحی عضو هستند که موظف هستند هفته‌ای شش ساعت برای خدمت خود وقت بگذارند و تمام فعالیت‌ها و خدمات این خادمیاران به‌طور رایگان و در راه خدمت به امام رضا(ع) انجام می‌شود.

وی درباره فعالیت این کانون در ایام عید نوروز، بیان کرد: در این ایام با هماهنگی‌های انجام شده 15 مبلغ جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی در حوزه نماز مسافران و... به پایگاه‌های نوروزی اعزام کردیم.

میلانی‌نژاد در ادامه از اعلام آمادگی این کانون برای اعزام مبلغ و مداح در طول سال خبر داد و گفت: کانون تخصصی تبلیغ دینی و مداحی آمادگی دارد در صورت درخواست ارگان‌ها و نهادهای مختلف، مبلغ و مداح اعزام کند و آنها به‌صورت رایگان ارائه خدمت می‌کنند و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز بر عهده خود خادمیاران است.

وی با اشاره به همکاری این کانون با سایر کانون‌های تخصصی آستان قدس رضوی و اعزام مبلغ به مراسم‌ مختلف کانون‌ها، گفت: اعزام روحانی و مداح به کاروان‌ زیارت اولی‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، مشاوره در حوزه وقف و نذر برای کسانی که می‌خواهند نذری برای امام رئوف داشته باشند و جلسات چهارشنبه‌های رضوی با همکاری کانون‌های زیارت، کانون ایثار و شهادت و کانون وقف و نذر انجام می‌شود.

مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی و مداحی دبیرخانه کانون‌های آستان قدس رضوی البرز با بیان اینکه مبلغان خواهر نیز با همکاری کانون زنان و خانواده به مراکز مختلف اعزام می‌شوند، افزود: برخی از مبلغان خواهر جهت امر تبلیغ به زندان‌های زنان استان نیز اعزام می‌شوند و برخی از آنها نیز براساس دوره‌هایی که گذراندند به امر مشاوره برای تربیت کودکان و مسائل خانواده مشغول هستند.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر این کانون با مدارس، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری کرج، پارک‌ها و اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز همکاری در حوزه اعزام مبلغ و مداح داشته است.

انتهای پیام
captcha