اعلام برنامه‌های صداوسیمای البرز در نوروز 1401
کد خبر: 4044141
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

اعلام برنامه‌های صداوسیمای البرز در نوروز 1401

مدیرکل صداوسیمای البرز با گرامیداشت ماه مبارک شعبان، ویژه‌برنامه‌های نوروزی را در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی اعلام کرد.

برنامه‌های صداوسیمای البرز در نوروز 1401

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از صدا‌وسیمای البرز، علی صادق‌مقدسی، مدیرکل صداوسیمای البرز با اشاره به پخش ویژه‌برنامه تحویل سال سیمای البرز در روز ۲۹ اسفند، گفت: این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به‌طور زنده و مستقیم از پارک اقوام میزبان البرزی‌هاست.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های صدا‌وسیمای البرز، افزود: بخش‌های استندآپ کمدی و اجرای طنز، مسابقه در قالب پویش ایران جوان، گزارش روستا، خاطرات نوروزی راویان دفاع مقدس، گزارش از فعالیت مدافعان سلامت، فعالیت گروه‌های جهادی و ارتباط تصویری با مراکز قم و مشهد از جمله قسمت‌های این برنامه است که برنامه‌سازان برای بینندگان تهیه و تدارک دیده‌اند.

صادق‌مقدسی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های تلویزیون البرز، نوروز البرز است که از ساعت ۲۰ و به مدت ۶۰ دقیقه همراه البرزی‌ها خواهد بود. همچنین ارتباط با شبکه‌های استانی، گزارش‌های طنز، دوربین مخفی، گزارش از مشاغل حاضر در محل کار در ایام نوروز، بازی‌های محلی، پویش رفع کدورت و عید دیدنی مجازی، حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی، معرفی کتاب من در نوروز و مفاخر استان از بخش‌های این ویژه‌برنامه‌ است.

مدیرکل صداوسیمای البرز  بیان کرد: انیمیشن جنگل آبی با محوریت آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان به تعداد ۲۶ قسمت به صورت تولیدی به مدت هفت دقیقه از اول تا ۱۳ فروردین در دو نوبت ۸ صبح و ۱۷:۵۰ پخش می‌شود. برنامه گوش بزنگ نیز با معرفی مفاخر استان و جاذبه‌های گردشگری در قالب مسابقه از اول تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۹ تا ۱۹:۲۰ از سیمای البرز پخش می‌شود.

مدیرکل صدا‌وسیمای البرز در خصوص برنامه‌های رادیو نیز به ویژه‌برنامه تحویل سال اشاره کرد و گفت: این برنامه به‌طور زنده و مستقیم و به مدت ۳۰۰ دقیقه همراه با شنونده‌های همیشه همراه رادیو البرز خواهد بود.

وی بیان کرد: برنامه‌سازان در این برنامه با دعوت از هنرمندان و افراد برجسته استانی و حضور جمعی از گویندگان رادیو در استودیو همراه با بخش‌های متنوع و شاد ساعات خوشی را برای البرزی‌ها تدارک دیده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای البرز ادامه داد: پخش برنامه‌ ساز بهار به مدت ۱۲۰ دقیقه با رویکرد شادی‌آفرینی و موضوعات تحکیم خانواده، دیدوبازدیدها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بخش‌های کوتاه طنز و شاد با محوریت گردشگری استان، شاعرانه‌های بهاری و ترانه‌های شاد،(سال نو احوال نو) با ساختار ترکیبی نمایشی از دیگر ویژه‎برنامه‌های نوروزی است که برای خانواده‌های البرزی از رادیو البرز پخش خواهد شد. در این برنامه اخبار ستاد ملی کرونا، هواشناسی، ترافیک، همچنین بهداشت در سفر و تغذیه سالم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه‌کنندگان رادیو با برنامه ته‌چین در قالب نمایش طنز به معرفی غذاهای نوروزی اقوام مختلف در البرز می‌پردازند، افزود: از دیگر برنامه‌های رادیو البرز در ایام نوروز چهارباغ، کوچه پیان، یه کهکشان ستاره، پاتوق هنر، صدا و صحنه، ساعت‌ماه شب چراغ، کافه هشتادیا و تازه شو است که متناسب با ایام نوروز به روی آنتن می‌روند.

صادق‌مقدسی بیان کرد: معاونت خبر صدا و سیمای البرز در ارتباط‌های زنده تلفنی و تصویری با کارشناسان پلیس راه و هواشناسی، آخرین خبرها درباره شرایط جوی و محورهای مواصلاتی استان را اطلاع‌رسانی خواهد کرد همچنین با پخش گزارش‌های متنوع از جاذبه‌های تاریخی ـ طبیعی و سوغات نقاط مختلف استان همراه مردم و مسافران نوروزی هستند.

وی یادآور شد: ویدئو کامنت بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب در نوروز ۱۴۰۱ همچنین استاپ‌موشن با عنوان تحویل قرن به تعداد ۱۵ قطعه و استند آپ‌کمدی آقای سایه به تعداد ۱۳ قطعه ویژه نوروز کاری است از معاونت فضای مجازی صداو سیمای البرز که در این ایام پپخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha