برگزاری جشن میلاد ولی عصر(عج) برای دانش‌آموزان البرزی
کد خبر: 4043780
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

برگزاری جشن میلاد ولی عصر(عج) برای دانش‌آموزان البرزی

مدیرکل آموزش‌وپرورش البرز گفت: جشن بزرگ سالروز میلاد باسعادت امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان در بستر شاد مدارس این استان آغاز شد.

 جشن میلاد ولی عصر(عج) برای دانش‌آموزان البرزی

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: جشن بزرگ سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان در بستر شاد مدارس این استان آغاز شد.

وی تبیین اهمیت موضوع انتظار و امامت ولی عصر(عج)، برافراشتن پرچم عدالت، نکات تکمیلی همچون توصیف منتظران و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت را از اهداف برگزاری این جشن مهدوی در مدارس البرز ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد این جشن تربیتی و فعالیت خلاقانه دانش‌آموزی با بهره‌گیری از نقش موثر هنر و قلم است، یادآورشد: این جشن به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ مهدوی در حال اجراست.

حجرگشت با اشاره به اینکه در این اقدام فرهنگی- معنوی دانش‌آموزان با معارف مهدوی و همچنین شناسایی آسیب‌های این عرصه آشنایی پیدا می‌کنند، افزود: یکی از وظایف ما در دوره غیبت شناخت حضرت ولی عصر(عج) است زیرا معرفت امام باعث نجات ما از گمراهی می‌شود.

وی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت درعصر غیبت امام زمان(عج) را از دیگر وظایف ما دانست و عنوان کرد: در این جشن از شناخت امام زمان(عج)، سبک زندگی مهدوی، سخنان و سفارش های ولی عصر(ع)، خواسته‌ها و انتظارات آن حضرت از ما و نگاه ادیان به موضوع مهدویت برای دانش‌آموزان مطالب لازم ارائه می‌شود.

حجرگشت تاکید کرد: اجرای جشن مهدویت برای دانش‌آموزان در خانه و مدرسه همدلی، همبستگی و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و گروهی را رقم می‌زند. 

انتهای پیام
captcha