کتابداران مساجد البرز در دوره مهارت‌افزایی شرکت می‌کنند
کد خبر: 4029489
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

کتابداران مساجد البرز در دوره مهارت‌افزایی شرکت می‌کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از شرکت کتابداران کتابخانه‌های عمومی مساجد استان در دوره آموزش مهارت‌افزايی کتابداری خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله اول دوره آموزش و ارتقای سطح کیفی کتابداران کتابخانه‌های عمومی مساجد کشور در قالب دوره آموزش مهارت‌افزایی کتابداری در قالب وبینار و در بستر اسکای‌روم در حال برگزاری است.

وی ایجاد و تقویت بخش ویژه کتاب کودک و نوجوان در کتابخانه‌های مساجد، استعدادیابی در بخش کودک و نوجوان در حوزه کتاب و کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان و آموزش کتابداران در حوزه تخصصی کودک و نوجوان را از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی دانست و افزود: این دوره آموزشی به مدت هشت ساعت و در چهار جلسه دو ساعته از ۲۶ دی‌ماه آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز تصریح کرد: این دوره آموزشی با محوریت قصه‌گویی، تصویرسازی کتاب، معرفی شفاهی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تشکیل حلقه‌های کتابخوانی در حال برگزاری است.

شکری تصریح کرد: همچنین در این دوره روش‌های معرفی شفاهی کتاب نیز برگزار می‌شود و کتابداران کتابخانه‌های مساجد با روش‌های جدید و ابتکاری وظیفه معرفی کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha