تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در دهه‌ فجر
کد خبر: 4029474
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در دهه‌ فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه‌ فجر امسال، گفت: برگزاری کاروان «عطر قرآن در فجر انقلاب اسلامی» از برنامه‌های شاخص این ایام است.

 ایام‌الله دهه‌فجر

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طی این 43 سال دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین آن در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه 300 عنوان برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی کارگروه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در استان برگزار می‌شود، افزود: نواختن زنگ انقلاب اسلامی به‌مناسبت بازگشت حضرت امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران هیئت‌های مذهبی، برگزاری راهپیمایی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در مساجد، برگزاری مراسم عطرافشانی و گلباران قبور شهدای انقلاب اسلامی، ارسال پیامک به‌مناسبت دهه فجر، تهیه محتوای فرهنگی و مذهبی، برگزاری گفتمان دینی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های قابل اجرا هستند.

این مسئول بیان کرد: اعزام مبلغ به‌مناسبت دهه فجر، انجام تبلیغات و فضاسازی محیطی در سطح استان، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، اجرای برنامه‌های ملی ـ مذهبی از سوی شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان، اجرای تئاتر در مساجد به همت کانون‌های فرهنگی تبلیغی، اعزام مبلغ به مناطق روستایی و اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی از برگزاری محفل خاطره‌گویی انقلاب به همت کمیته تشکل‌های دینی با دعوت از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و انقلاب نیز خبر داد و گفت: برگزاری کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب اسلامی نیز از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

انتهای پیام
captcha