اردوگاه «شهید کلهر» اندیمشک میزبان زائران البرزی می‌شود
کد خبر: 4029440
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

اردوگاه «شهید کلهر» اندیمشک میزبان زائران البرزی می‌شود

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: جهادگران کرجی در حال آماده‌سازی اردوگاه شهید کلهر اندیمشک برای پذیرایی از زائران البرزی هستند.

اردوگاه «شهید کلهر»

به گزارش ایکنا از البرز، سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، 28 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۴۰ نفر از بسیجیان و پاسداران ناحیه امام حسین(ع) کرج در قالب گروه‌های جهادی به استان خوزستان اعزام شده‌اند تا در قالب اقدامات عمرانی، تأسیساتی و فرهنگی اردوگاه شهید کلهر را آماده حضور زائران کنند.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به‌دلیل شرایط کرونایی این اردوگاه از حضور زائران بی‌بهره بوده است، افزود: این اردوگاه از هفتم بهمن‌ماه سال جاری میزبان زائران شهدا و یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوبی کشور می‌شود.

این مسئول بیان کرد: نخستین گروه زائران فرماندهان بسیج دانش‌آموزی هستند که در قالب یک کاروان به این مناطق اعزام می‌شوند و پس از آن به ترتیب بخشی از اقشار در قالب گروه‌های هدفمند همچون نخبگان و دانش‌آموزان اعزام خواهند شد.

اخلاقی با اشاره به اینکه این اعزام‌ها تا نیمه‌های اسفندماه سال جاری ادامه دارد، گفت: در این تاریخ نیز اعزام بسیج دانشجویی و پس از آن در پایان اسفندماه و ایام نوروز اعزام بسیج محلات و اعزام‌های خانوادگی را خواهیم داشت.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: اعزام‌های خانوادگی در سال جاری همچون سال‌های گذشته به‌صورت متمرکز انجام می‌شود ولی محدودتر است و قرار است تا خانواده‌هایی که مایل هستند با اتومبیل شخصی خود به این سفر اعزام شوند بتوانند از امکانات این اردوگاه بهره‌مند شوند ضمن اینکه می‌توانند در یادمان‌ها هم حضور یابند.

وی با بیان اینکه خادمان شهدا در اردوگاه‌ها آماده پذیرایی و میزبانی زائران هستند، گفت: افرادی که مایل به شرکت در گروه‌های خادمان شهدا هستند می‌توانند در سایت «کوله‌بار» نام‌نویسی کرده تا در لیست خادمان شهدایی هر استان یا شهرستان قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha