درخشش البرزی‌ها در جشنواره فرهنگی هنری «علمدار»
کد خبر: 4029239
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

درخشش البرزی‌ها در جشنواره فرهنگی هنری «علمدار»

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان در دومین جشنواره کشوری علمدار، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۰ رتبه برتر کسب کرد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دومین جشنواره علمدار در مهرماه با ابلاغ سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی و تربیتی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی وزارت آموزش و پرورش فراخوان شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه صبر و بردباری به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: در این جشنواره دو هزار و ۱۳۹ دانش‌آموز و فرهنگی استان در رشته‌های نقاشی، شعر، خط، نمایشنامه‌نویسی، فیلم کوتاه و نماهنگ، نقاشی دیجیتال و عکاسی شرکت کردند.

قاسمی تصریح کرد: دانش‌آموزان آراز رحیمی، علیرضا بیگ‌لر، نیایش خلیلی‌شیطوری، سونیا عسکری‌تبار، مشکات هاشمی، ستایش خلیلی، آرمیتا کیانی‌مهر، رامیلا نگهبان و سارا بکشلو رتبه برتر کشوری را در این جشنواره به خود اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: این دانش‌آموزان در رشته‌های نقاشی، شعر و نقاشی دیجیتال موفق به کسب رتبه‌های دوم تا ششم شدند.

وی در پایان یادآور شد: تعداد ۹۳ هزار و ۳۷۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری فرهنگی هنری علمدار ارسال شد که از این تعداد ۴۰ هزار و ۸۷ نفر مرد و ۵۳ هزار و ۲۸۸ زن بودند.

انتهای پیام
captcha