پویش «نذر کتاب» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4029234
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
همزمان با سراسر کشور؛

پویش «نذر کتاب» در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با دعوت از خیرین و مردم برای شرکت در پویش ملی «نذر کتاب»، گفت: این پویش همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود.

پویش «نذر کتاب»

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری پویش «نذر کتاب» همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با هدف رساندن کتاب به علاقه‌مندان خبر داد.

وی با بیان اینکه خیرین فرهنگی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشارکت در این پویش ملی به نشانی ketab.ir مراجعه کنند، گفت: برای مشارکت در این کار خیر، هر مبلغی را که مایل هستید از طریق درگاه اختصاصی نذر کتاب book.icfi.ir پرداخت یا به شماره حساب ۱۰/۷۷۲۲۷۷۷/۱ و شماره کارت ۱۸۶۷-۱۰۴۸-۷۲۷۰-۵۰۴۱ به نام خانه کتاب و ادبیات ایران واریز کنند.

این مسئول بیان کرد: حامیان حقیقی و حقوقی که مایلند در این طرح مشارکت کنند، می‌توانند معادل وجه واریزی، مشخصات افراد یا گروه‌هایی را برای بهره‌مندی اعلام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۷۶۱۸۸۶۵ تماس بگیرند.

مقدم با بیان اینکه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم تا دهم بهمن‌ماه سال جاری‌ به مدت هشت روز برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب از این ‌نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha