رقابت 12 کانون البرز برای راهیابی به فینال فهمای ۱۴۰۰
کد خبر: 4029216
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

رقابت 12 کانون البرز برای راهیابی به فینال فهمای ۱۴۰۰

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با اشاره به آغاز داوری مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون‌های شاخص فهما، گفت: در مرحله نیمه نهایی فهما در سال‌ جاری، 12 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد از البرز حضور دارند.

 فینال فهمای ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به حضور 12 کانون فرهنگی ـ هنری در مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون‌های شاخص فهما، اظهار کرد: داوری مرحله نیمه نهایی انتخاب کانون‌های شاخص فهما براساس رواق‌های دوازده‌گانه آغاز شده و تا فردا، ۲۸ دی‎‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۴۸۲ کانون از استان‌های مختلف در رواق‌ها حضور دارند و بررسی می‌شوند و ۶۰ کانون برتر معرفی و به مرحله پایانی راه خواهند یافت، افزود: در هر یک از رواق‌های دوازده‌گانه، پنج کانون به مرحله نهایی راه می‌یابند.

شکری با اشاره به نقش مؤثر ارزیابی میدانی فعالیت‌های هر کانون در انتخاب برگزیدگان، تصریح کرد: از سوی دیگر کسب ۶۰-۷۰ درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوزالکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل ۳۰-۴۰ درصد امتیاز در رواق‌های نور و یک رواق از شبستان هنر از شاخص‌های عمومی انتخاب کانون‌های برتر در هر رواق است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: این رقابت ملی که همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد را شامل می‌شود با هدف ارزیابی و احصای ظرفیت‌های موجود در حوزه مسجد و با رویکرد تقویت شاخص‌های مسجدمحور در محلات برگزار می‌شود و فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد و کادرسازی نیروی متعهد و متخصص برای آینده کشور است که با پویایی دائمی کانون‌ها، راه را برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی هموار می‌کند.

انتهای پیام
captcha