مسابقات «بخش آوایی» جشنواره قرآنی هدهد در البرز برگزار شد
کد خبر: 4018816
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

مسابقات «بخش آوایی» جشنواره قرآنی هدهد در البرز برگزار شد

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 56 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در رشته‌های مختلف بخش آوایی جشنواره قرآنی هدهد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«بخش آوایی» جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه علوم پزشکی البرز

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، صبح امروز، 15 آذرماه از ساعت 9 در سالن جلسات معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه آغاز شد و تا ساعت 12 ادامه داشت.

وی افزود: این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی است و در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری در ۵۵ رشته برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه مرحله آوایی این دوره از مسابقات به دو صورت حضوری و مجازی برگزار شد، تصریح کرد: 56 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در رشته‌های مختلف بخش آوایی قرآن و عترت (قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان، ترجمه‌خوانی، تواشیح و آئین سخنوری) به رقابت پرداختند.

این مسئول با یادآوری اینکه نفرات اول در هر رشته به‌صورت مستقیم در مرحله نهایی این جشنواره که اسفند‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌‍شود شرکت می‌کنند، گفت: مسابقات بخش معارفی(کتبی) این جشنواره به‌صورت همزمان با تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به‌صورت مجازی برخط در روز سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه برگزار‌ خواهد شد.

انتهای پیام
captcha