ثبت‌نام 35 هزار دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن و عترت
کد خبر: 4018773
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

ثبت‌نام 35 هزار دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن و عترت

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از ثبت‌نام 35 هزار دانش‌آموز البرزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تاکنون در مسابقات قرآن و عترت نزدیک به 35 هزار دانش‌آموز البرزی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این مرحله از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مرحله درون‌آموزشگاهی انجام شده است، افزود: با توجه به ثبت‌نام اینترنتی مسابقات و تبلیغات گسترده و البته حضوری‌شدن مدارس، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

قاسمی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مسابقات قرآن آموزش و پرورش تا تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه تمدید شده بود، اظهار کرد: در هفته قرآن و عترت و نماز که از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه خواهد بود، مجددا سامانه ثبت‌نام باز شده و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این مسئول یادآور شد: در هفته اول آذرماه دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی در زمینه مسابقات قرآن برگزار و در نیمه دوم آذرماه نیز مسابقات برگزار خواهد شد. در هفته پایانی آذرماه نیز داوری مسابقات انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه امسال روال ثبت‌نام نیز تغییر کرده است، افزود: در سال‌های گذشته ثبت‌نام دانش‌آموزان در مرحله درون‌آموزشگاهی براساس استعدادیابی معلمان انجام می‌شد، اما امسال فراخوان عمومی منتشر شده و هر دانش‌آموز براساس علاقه خود می‌تواند در رشته مورد نظر ثبت‌نام کند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان البرزی تا پنج روز فرصت داشتند از طریق لینک‌های موجود در شبکه شاد ثبت‌نام خود را در رشته مورد علاقه در مسابقات قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش انجام دهند.

انتهای پیام
captcha