اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت با استفاده از پتانسیل‌های مردمی کلید می‌خورد
کد خبر: 4018250
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز:

اجرای برنامه‌های هفته قرآن و عترت با استفاده از پتانسیل‌های مردمی کلید می‌خورد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: رویکرد برنامه‌های هفته قرآن و عترت امسال در البرز بر پایه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی بنا شده است و مردم نقش مؤثری در اجرای این برنامه‌ها دارند.

حسینی رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد البرز

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته قرآن و عترت در استان، اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های هفته قرآن و عترت امسال بر پایه اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی بنا شده است و مردم نیز نقش مؤثری در اجرای این برنامه‌ها دارند.

وی افزود: برنامه‌های اجرایی این هفته در سطح استان با مشارکت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با دیگر استان‌ها در اسفندماه سال‌ جاری و در ایام ماه رجب برگزار خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: برنامه‌های این هفته پس از تصویب در شورای فرهنگ عمومی و تشکیل ستاد و دبیرخانه، اطلاع‌رسانی خواهد شد و چاپ پوستر و فراخوان برنامه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، انجمن‌ها و گروه‌های ادبی در برگزاری برنامه‌های این هفته همکاری لازم را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر به‌کارگیری بیشتر از پتانسیل‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری و دینی استان در اجرای برنامه‌های این هفته، گفت: امسال عموم مردم استان از برنامه‌های هفته قرآن و عترت بهره می‌گیرند چراکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای در اجرای برنامه‌های این هفته در نظر داریم.

حسینی در پایان یادآور شد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت البرز از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha