شرکت 10 فعال قرآنی البرز در اجلاسیه مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین
کد خبر: 4017895
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

شرکت 10 فعال قرآنی البرز در اجلاسیه مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در اجلاسیه مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین که با حضور اساتید مجرب در مشهد مقدس برگزار شد، 10 فعال قرآنی البرز به نمایندگی از استان حضور داشتند.

ملازاده تبلیغات اسلامی البرز

جواد ملازاده، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، از اعزام 10 مربی قرآن طرح نوراثقلین البرز به اردوی آموزشی مشهد خبر داد و اظهار کرد: این اجلاسیه در سه محور تربیتی، قرآنی و مهارت‌های تربیتی و آموزشی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این طرح به آموزش تخصصی مربیان و معلمان قرآنی پرداخته و این آموزش‌ها با اتکا به ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن هر ساله انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این طرح ویژه مدیران مراکز تربیت قرآنی و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم بوده که به‌صورت دو دوره آموزش مجازی با هدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کمی و کیفی محافل خانگی قرآنی و ‌توانمندسازی مربیان قرآنی اجرا شد.

این مسئول در ادامه از برگزاری دوره آموزش عمومی تفسیر آسان ۲۰ سوره پایانی قرآن، به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: شیوه آموزش این دوره به صورت آفلاین از سوی اساتید حوزه و دانشگاه خواهد بود و بعد از اتمام دوره، آزمون به‌صورت مجازی اخذ و به قبول‌شدگان گواهینامه اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود به سایت lms.telavat.com مراجعه کرده و در قسمت دوره‌های جامع آموزش تفسیر آسان قرآن، ثبت‌نام کنند.

ملازاده توضیح داد: برای ثبت‌نام در این دوره داشتن کدملی و شماره موبایل الزامی بوده و هزینه‌ای بابت شرکت در دوره گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha