دانشگاه پیام‌نور البرز میزبان دومین جشنواره سراسری «نهج‌البلاغه» می‌شود
کد خبر: 4017697
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

دانشگاه پیام‌نور البرز میزبان دومین جشنواره سراسری «نهج‌البلاغه» می‌شود

دومین جشنواره سراسری «نهج‌البلاغه» دانشگاه‌های پیام‌نور کشور امسال به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

«جشنواره سراسری نهج‌البلاغه»

وحید پوریعقوبی، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دومین جشنواره سراسری نهج‌البلاغه دانشگاه‌های پیام‌نور کشور امسال به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره این جشنواره به میزبانی استان تهران با عنوان «دلنوشته من و نهج‌البلاغه» برگزار شد، افزود: محورهای این جشنواره در دوره اول برگزاری بسیار محدود بود، اما امسال تعداد موضوعات و محورهای جشنواره بیشتر شده است.

پوریعقوبی بیان کرد: معارف نهج‌البلاغه(کتبی)، مقاله‌نویسی و حفظ فراز‌های نهج‌البلاغه از محور‌های این جشنواره هستند و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کرج، بلوار شهید مؤذن، انتهای بلوار شهید کمالی‌دهقان، دانشگاه پیام‌نور البرز ارسال کنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز اضافه کرد: این جشنواره ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور برگزار می‌شود که البته البرز با استفاده از حق میزبانی شرایطی را فراهم کرده که دستگاه‌های اجرایی، اساتید و کارکنان سایر دانشگاه‌های البرز و نهج‌البلاغه‌پژوهان استانی هم بتوانند در این جشنواره شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 46 نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره تا آخر آذرماه جاری اعلام شده است، اما به احتمال زیاد تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید خواهد شد.

پوریعقوبی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره نیز روز سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه سال جاری در سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha