مسابقه کتابخوانی نماز در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4017111
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

مسابقه کتابخوانی نماز در البرز برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

حجت الاسلام مرادی ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، مدیر ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز البرز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار خواهد کرد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و افزود: این مسابقه کتابخوانی به‌صورت سراسری از ۱۵ آذر تا ۱۲ بهمن‌ماه امسال در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز البرز تصریح کرد: در این مسابقه کتابخوانی گروه سنی ۱۵ سال به بالا می‌توانند شرکت کنند و منبع مطالعاتی این مسابقه کتابخوانی از کتاب «چلچراغ نماز و خانواده» تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز است.

وی به نحوه دریافت کتاب به دو صورت فیزیکی و یا نسخه الکترونیکی کتاب اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های اینترنتی ستاد اقامه نماز با ۵۰ درصد تخفیف و یا نسخه الکترونیکی کتاب را از سایت ketab.namaz.ir با ۸۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

مردادی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان که مایل به پرداخت هزینه کتاب مورد نیاز برای کارکنان خود هستند می‌توانند به‌طور مستقیم با انتشارات ستاد اقامه نماز با شماره ۰۲۱۸۸۹۰۰۰۵۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha