ثبت‌نام 500 نفر از دانشگاهیان البرز در جشنواره قرآنی «هدهد»
کد خبر: 4017109
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

ثبت‌نام 500 نفر از دانشگاهیان البرز در جشنواره قرآنی «هدهد»

معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز از ثبت‌نام 500 نفر از دانشگاهیان البرز در جشنواره قرآنی «هدهد» خبر داد.

جشنواره قرآنی «هدهد»

سمیه دهقان‌بنادکوکی، معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا با اشاره به فراخوان بیست‌‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «هدهد» در البرز، گفت: با فراخوان این جشنواره قرآنی 500 نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی البرز برای شرکت در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کردند.

معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: جشنواره هدهد مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، تیمی، فن‌آوری، معارفی و هنری در ۵۵ رشته برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته 380 نفر در این جشنواره شرکت کردند و خوشبختانه امسال استقبال دانشگاهیان استان از این جشنواره چشمگیرتر بوده است.

دهقان‌بنادکوکی در پایان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز سال گذشته 48 رتبه دانشگاهی و هفت رتبه کشوری را در این جشنواره کسب کرد، گفت: امیدواریم امسال هم دانشگاهیان البرز در این جشنواره خوش بدرخشند.

انتهای پیام
captcha