اجرای طرح «هر محله یک جلسه خانگی قرآن» در البرز
کد خبر: 4016743
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

اجرای طرح «هر محله یک جلسه خانگی قرآن» در البرز

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: اجرای جلسات خانگی قرآن کریم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بر این اساس بر اجرای طرح «هر محله یک جلسه خانگی قرآن» در استان تأکید داریم.

 جلسه خانگی قرآن

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به لزوم اجرای طرح «هر محله یک جلسه خانگی قرآن» در البرز، اظهار کرد: برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بر این اساس باید به اجرای طرح‌هایی بپردازیم تا به گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در شهر منجر شود.

وی با تأکید بر بهره‌گیری افراد مختلف جامعه از معارف قرآن کریم، افزود: رونق بخشیدن به محافل خانگی قرآن کریم و احیای جلسات دوره‌ای قرآن در محلات و خانه‌ها به تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه کمک می‌کند.

این مسئول با تأکید بر لزوم تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فعالیت‌های خانگی قرآن کریم، گفت: ما نیازمند احیای جلسات خانگی قرآن هستیم و باید در موضوع گسترش فعالیت‌های خانگی قرآن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ والای قرآنی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و سازمان تبلیغات در مسیر ترویج فرهنگ والای قرآن در جامعه حرکت می‌کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: برگزاری جلسات منظم قرآنی در محلات با حضور مردم و مشارکت و میزبانی آنان زمینه توسعه جلسات خانگی را فراهم کرده و مطمئناً آثار و برکات فراوانی دارد. برگزاری جلسات خانگی قرآن در محلات شهر کار جهادی و حرکت فرهنگی ماندگاری است.

انتهای پیام
captcha