اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات شوق تلاوت در البرز
کد خبر: 4016477
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات شوق تلاوت در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن شوق تلاوت در استان، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مسابقه قرآنی تا ۲۰ آذرماه جاری مهلت دارند، اقدام کنند.

 مسابقات شوق تلاوت

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اعلام فراخوان ثبت‌نام در مسابقه قرآنی شوق تلاوت خبر داد و اظهار کرد: مسابقات قرآنی شوق تلاوت به‌صورت سراسری برگزار می‌شود که به این منظور ثبت‌نام در این مسابقات در البرز اعلام و قاریان نوجوان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی بیان کرد: این مسابقات از میان قاریان شرکت‌کننده در طرح ملی تلاوت برگزار می‌شد، اما با بازبینی آئین‌نامه، امکان حضور تمام قاریان نوجوان در این مسابقه فراهم شده است.

حسینی با بیان اینکه این مسابقات ویژه قاریان نوجوان و خوشخوان قرآن کریم است و پنجمین دوره این مسابقات برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی melitelavat.ir برای ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان بیان کرد: مرحله نهایی این رقابت در پایان آذرماه و مرحله نیمه‌نهایی بهمن‌ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد که نفرات برتر مرحله نیمه‌نهایی اسفندماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha