بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است
کد خبر: 4016318
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است

رئیس دانشگاه مشکات ولایت شهرستان کرج گفت: بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است و هرجا تهدیدی علیه مردم و نظام باشد این بسیج است که سینه خود را آماج این تهدیدها قرار می‌دهد.

بسیج

راحله صالحی، رئیس دانشگاه مشکات ولایت شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: شجره طبیه بسیج توسط امام عظیم الشأن در ۵ آذر تشکیل شد. دستاوردهای عظیم بسیج در تمام عرصه ها کلید اساسی حل مشکلات تمام جهان اسلام و کشور ما شده است.

وی با اشاره به حضور بسیج در میدان‌های نبرد و جنگ نظامی هشت ساله گفت: بسیجیان با نثار جان خود در دوران دفاع مقدس، از جنگ، گنجی به وجود آوردند که ثمرات آن تا امروز در جامعه مشهود است. هشت سال دفاع مقدس، دانشگاهی از تبلور ایثار و فداکاری، از خودگذشتگی و مردانگی بود و اگر دانشگاه دفاع مقدس نبود شاید این درجه از معنویت در حوزه‌های مختلف دست یافتنی نبود.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیج پایگاه جوشش انقلاب در مواجهه با دشمنان است و هرجا تهدیدی علیه مردم و نظام باشد این بسیج است که سینه خود را آماج این تهدیدها قرار می‌دهد، تصریح کرد: امروز بسیج و شاخه‌های تنومند آن چون به ریشه ولایت وصل است سرزنده هستند و برگ‌های سبز آن نشانگر حیات و فعالیت آن است. شالوده درخت تنومند بسیج ولایتمداری و اقدامات بسیجیان برگرفته از فرهنگ شهادت و جهاد است.

صالحی، بر ضرورت پیشگیری از نفوذ و ضربه زدن برخی بسیجی نماها به این شجره طیبه گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه موثر واقع شویم باید با اخلاص، نیت پاک و تفکر جهادی برای تحقق منویات رهبری در گام دوم انقلاب گام برداریم. بسیجی مرد میدان‌های خطر است و به همین خاطر است که لرزه به تن دشمن افتاده و آنان را زمین‌گیر کرده است.

رئیس دانشگاه مشکات ولایت شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه مشکات ولایت با راه‌اندازی پایگاه بسیج فعالیت‌های اثرگذاری را با همکاری بسیج اساتید و دانشجویان در طول سال انجام می‌دهد، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برپایی پایگاه سلامت، تست رایگان قند خون، فشار خون، مشاوره، اصلاح تغذیه با رویکرد اسلامی ایرانی در مصلی کرج، مسجد امام حسین(ع) و دانشگاه مشکات ولایت به‌صورت حضوری و تلفنی و برگزاری مسابقات ورزشی بانوان و آقایان را از جمله اقدامات پایگاه بسیج این دانشگاه در هفته بسیج ذکر کرد.

 

انتهای پیام
captcha