مشارکت 130 امام جماعت مساجد البرز در طرح «مهرواره اوج»
کد خبر: 4010002
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

مشارکت 130 امام جماعت مساجد البرز در طرح «مهرواره اوج»

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر ارتقای خدمت‌رسانی با محوریت مساجد از مشارکت 130 امام جماعت مساجد استان در اجرای طرح مهرواره اوج خبر داد.

ولائی برحق تبلیغات اسلامی البرز

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اهداف اجرای طرح مهرواره اوج، اظهار کرد: خدمت‎‌رسانی با محوریت مساجد از اهداف مهم این مهرواره است و در این راستا 130 امام جماعت استان در این طرح حضور دارند.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای خدمت‌رسانی طراحی و عملیاتی شده و ایجاد انگیزه در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مشکلات جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد از دیگر اهداف اجرای طرح است.

این مسئول با بیان اینکه شناسایی امامان فعال، تقویت و ارتقای شبکه راهیاری از دیگر اهداف اجرای این طرح است، گفت: این طرح یک حرکت تحولی در حوزه مدیریت مساجد به‌منظور حل مشکلات مردم و پیوند هرچه بیشتر جامعه و مسجد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تأکید کرد: کارآفرینی و اشتغال، سلامت، خیریه و بسته‌های معیشتی، آموزش خانواده، آرامش روانی و تربیت نیرو از محور‌های مهم فعالیت مساجد در طرح مهرواره اوج است.

ولائی‌برحق اظهار کرد: محور این برنامه خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی مساجد و ائمه جماعت تلاش می‌کنند تا با ساماندهی، آموزش و ارتقای فرآیند مواسات در اجرای این مهرواره به بهترین شکل ممکن مشارکت کنند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه البرز در اجرای این طرح تاکنون رتبه اول را کسب کرده است، گفت: ائمه جماعت، امامان محله، هیئت‌ها و پایگاه‌های بسیج استان برای پیوستن به پویش سراسری مهرواره اوج تا ۲۳ آبان جاری می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha