اهدای 10 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند فردیسی
کد خبر: 4008082
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

اهدای 10 سری جهزیه به نوعروسان نیازمند فردیسی

مسئول ستاد یادواره شهدای فردیس گفت: با اجرای طرحی نوعدوستانه، ۱۰ سری جهیزیه از سوی گروه‌های شهدایی و جهادی فردیس به زوج‌های جوان و نیازمند این شهرستان اهدا شد.

اهدای جهزیه به نوعروسان نیازمندمهدی خلیلی، مسئول ستاد یادواره شهدای فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با اجرای طرحی نوعدوستانه، 10 سری جهیزیه از سوی گروه‌های شهدایی و جهادی فردیس به زوج‌های جوان و نیازمند این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: اقلام جهیزیه‌ها شامل فرش، یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، سرویس قابلمه، تخت، کمد و سایر لوازم مصرفی است.

این مسئول بیان کرد: در این روزهای کرونایی و وضعیت سخت اقتصادی که سبب بروز مشکلات زیادی در معیشت عموم شده است افراد خیر و نیکوکاران در قالب گروه‌های جهادی در شهرستان فردیس به کمک نیازمندان شتافته‌اند.

خلیلی گفت: پیگیری رفع مشکلات دو خانواده مدافع حرم فاطمیون از سوی گروه جهادی اعم از درمان، هزینه مسکن، کمک مؤمنانه به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و رمضان به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیون ریال در قالب غذای‌ گرم، نان صلواتی، بسته ارزاق و کمک نقدی، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از دیگر اقدامات ستاد یادواره شهدای فردیس در سال جاری است.

مسئول ستاد یادواره شهدای شهرستان فردیس گفت: همچنین در این مدت سه زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۳۰۰ میلیون ریال به کمک گروه‌های شهدایی مردمی از ندامتگاه فردیس آزاد شدند.

خلیلی اضافه کرد: همزمان با هفته دفاع‌ مقدس نیز در قالب کمک‌های مؤمنانه بسته‌های گوشت‌ گرم، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نوشت‌افزار، کفش و امثال آن بین نیازمندان شهرستان فردیس توزیع شد.

انتهای پیام
captcha