68 درصد دانش‌آموزان البرزی واکسینه شدند
کد خبر: 4007774
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

68 درصد دانش‌آموزان البرزی واکسینه شدند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در حال حاضر ۶۸ درصد از دانش‌آموزان این استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

68 درصد دانش‌آموزان البرزی واکسینه شدند

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در حال حاضر براساس مصوبه وزارت بهداشت و درمان از ۱۵ آبان‌ماه مقرر است ابتدا مدارس دوره متوسطه دوم، سپس مدارس دوره متوسطه اول با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مصوبه‌ای در خصوص بازگشایی مدارس ابتدایی نیست، بیان کرد: مدارسی که دانش‌آموزان آن کمتر از ۱۵ نفر هستند، امکان آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی برای آنها مهیاست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز در خصوص آمار واکسیناسیون دانش‌آموزان استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸ درصد از دانش‌آموزان البرز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص وضعیت رنگ‌بندی کرونا در استان البرز بیان کرد: در حال حاضر کرج نارنجی، طالقان آبی و مابقی شهرستان‌ها زرد هستند و از هفته گذشته تاکنون هیچ تغییری رخ نداده است.

بابایی گفت: روند واکسیناسیون در تمام مراکز تجمیعی و بهداشتی البرز به سرعت در حال انجام است و روزانه بیش از ۴۰ هزار دز واکسن در استان تزریق می‌شود.

وی در خصوص نحوه دریافت کارت واکسن دیجیتال متذکر شد: کارت واکسن دیجیتال رایگان است و افراد برای دریافت آن کافی است به سامانه vcr.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha