100 مسجد البرز میزبان جشن‌های هفته وحدت می‌شوند
کد خبر: 4006595
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

100 مسجد البرز میزبان جشن‌های هفته وحدت می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری جشن در مساجد استان همزمان با هفته وحدت خبر داد و گفت: از با اخلاق‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین نمازگزار در هر مسجد تقدیر می‌شود.

100 مسجد البرز میزبان جشن‌های هفته وحدت می‌شوند

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد(ص) امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته وحدت، اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز با همکاری سایر ادارات و نهادها، برنامه‌های مختلفی را در سطح استان تدارک دیده است.

وی از برگزاری 100 برنامه جشن در مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با مولودی‌خوانی، مسابقات فرهنگی و... همراه است. همچنین دیدار با برادران اهل سنت از سوی امام‌جماعت محله‌های شهر و هر منطقه‌ای که اهل سنت در آن وجود دارد از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است. این برنامه با هدف تقویت مسئله وحدت بین شیعه و سنی انجام می‌شود.

ولائی‌برحق تقدیر از با اخلاق‌ترین و خوش‌اخلاق‌ترین نمازگزار در هر مسجد را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت بیان کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و اخلاقی از سوی روحانیون در هیئت‌های مذهبی و مساجد، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان‌ها، تقدیر از نوجوانان در قالب‌های مختلف با اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز همچنین به اعزام 50 مبلغ به مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: این مبلغان با هدف تبیین شخصیت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و همچنین برنامه‌های فرهنگی و برگزاری جشن اعزام می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی البرز در فضای مجازی نیز گفت: بارگذاری کلیپ و سخنرانی، عکس‌نوشته و... و برگزاری برنامه‌های قرآنی ختم قرآن، ختم صلوات با همکاری واحد قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی با هدف حوزه تقویت وحدت شیعه و سنی از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام
captcha