راه‌یابی چهار برگزیده البرزی به مسابقات قرآن مدهامتان کشور
کد خبر: 4006563
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

راه‌یابی چهار برگزیده البرزی به مسابقات قرآن مدهامتان کشور

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: چهار برگزیده البرزی به نمایندگی از استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور دارند.

راهیابی چهار برگزیده البرزی به مسابقات قرآن مدهامتان کشور

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راه‌یابی چهار برگزیده البرزی به مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و گفت: به‌دلیل شرایط کرونا، مرحله استانی دوره چهاردهم مسابقات مدهامتان، به‌صورت مجازی و از طریق سامانه بچه‌های مسجد برگزار شد.

وی افزود: 500 اثر در رشته‌های نقاشی آیات، اذان، قرائت نماز، مکبری، تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن از سوی اعضای کانون‌های مساجد البرز برای ما ارسال شد که این آثار به دبیرخانه دائمی مسابقات ارسال شد.

این مسئول با بیان اینکه این آثار در دبیرخانه دائمی مسابقات در مشهد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند و در نهایت چهار نفر از البرز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند، گفت: مرحله کشوری این مسابقات از دیروز، ۲۷ مهر آغاز و تا پنج‌شنبه، ۲۹ مهر به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha