دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج میزبان دوره آموزشی تربیت مربی قرآن می‌شود
کد خبر: 4000877
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج میزبان دوره آموزشی تربیت مربی قرآن می‌شود

مدیر دارالقرآن بانوان امامزاده حسن(ع) کرج از آغاز ثبت‌نام در دوره آموزشی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از ابتدای آبان آغاز می‌شود و تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.

دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج میزبان دوره آموزشی تربیت مربی قرآن می‌شود

فاطمه صفری، مدیر دارالقرآن بانوان امامزاده حسن(ع) کرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این مؤسسه در زمینه تربیت مربیان قرآن فعالیت خوبی دارد و هر ساله با تربیت مربیان قرآنی نیاز سایر مؤسسات را مرتفع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج به‌صورت ویژه به تربیت مربیان قرآن اقدام کرده است، افزود: ثبت‌نام در دوره آموزشی تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از ابتدای مهر آغاز شده است و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

صفری با اشاره به اینکه شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهم‌ترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن است، بیان کرد: تعميم روش‌های بديع و انتقال مهارت‌های تدريس يكپارچه و نظام‌مند قرائت قرآن كريم و تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمينه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم است.

مدیر دارالقرآن خواهران امامزاده حسن(ع) کرج گفت: دوره آموزش تربیت مربی قرآن به‌صورت حضوری و غیر حضوری زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی استان و با حضور اساتید توانمند قرآنی البرز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی طی سه ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: در پایان دوره آموزشی به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آیسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۸
0
0
سلام وقتتون بخیر واقعا ازتون ممنونیم که این دوره رو قراره برامون بذارین اجرتون با سید الشهدا علیه السلام.
آیسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ۰۸:۰۷
0
0
سلام میخواستم بگم اگه مبشه الانا تا قبل عید دوره تربیت مربی رو بذارین ممنون
captcha