برپایی 18 موکب دانش‌آموزی در کرج
کد خبر: 4000533
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

برپایی 18 موکب دانش‌آموزی در کرج

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: به مناسبت اربعین حسینی ۱۸ موکب دانش‌آموزی با عنوان«جاماندگان اربعین » در کانون فرهنگی تربیتی رشد چهار راه طالقانی کرج برپا شد.

برپایی 18 موکب دانش‌آموزی در کرج

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی ۱۸ موکب دانش‌آموزی با عنوان«جاماندگان اربعین » در کانون فرهنگی تربیتی رشد چهار راه طالقانی کرج برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این موکب‌ها با همراهی خانواده‌های دانش‌آموزان به یاد شهدای کربلا، دفاع مقدس و مقاومت درکانون فرهنگی تربیتی رشد کرج دایر شدند، افزود: دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان دراین موکب‌ها از جاماندگان مسیر پیاده‌روی پذیرایی می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این موکب‌ها یکشنبه شب، چهارم و دوشنبه شب، پنجم مهرماه از زائران حسینی پذیرایی می‌شود، گفت: دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان مانند مواکب نجف تا کربلا هر چقدر در توان دارند برای این حرکت مهدوی خادمی می‌کنند.

فلاح‌نژاد توضیح داد: در روزهای ذکر شده همزمان با نماز مغرب و عشا میعادگاه جاماندگان پیاده‌روی اربعین در چهارراه طالقانی کانون فرهنگی تربیتی رشد کرج آمادگی لازم را برای حضور زائران حسینی دارد و برای برگزاری باشکوه این مراسم چشم انتظار فرهنگیان و دانش‌آموزان هستیم.

انتهای پیام
captcha