موکب خادمیاران رضوی تهران؛ میزبان جاماندگان اربعین
کد خبر: 4000417
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

موکب خادمیاران رضوی تهران؛ میزبان جاماندگان اربعین

خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی تهران با برپایی موکبی به نام «سلطان خراسان» از جاماندگان اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سبک زندگی سیدالشهدا(ع) زیباترین و الهی‌ترین سبک زندگی جهادی است و هر کدام از ما که به این چراغ پرفروغ هدایت و کشتی امن نجات، خالصانه تأسی کنیم بی‌تردید، سعادت دنیوی و اخروی، رزق قطعی ماست. امسال با توجه به اینکه شرایط بیماری کرونا اجازه حضور پرشور مشتاقان حسینی را در مراسم اربعین کربلا نمی‌دهد، خادمیاران رضوی تهران سعی کرده‌اند تا با برپایی موکب اربعینی حال و هوای اربعین را در مسیر جاماندگان حسینی زنده کنند.

موکب اربعینی سلطان خراسان از روز دوشنبه، ٢٩ شهريور در ضلع شرقی میدان خراسان برپا شده است و تا پایان مراسم پیاده‌روی جاماندگان حسینی هر شب بعد از نماز مغرب‌وعشا تا پاسی از نیمه شب پذیرای عاشقان و دلدادگان سید‌وسالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) است.


بدرقه عاشقان امام حسین(ع) زیر سایه خورشید خراسان


خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی تهران با برپایی موکب امام روح‌الله واقع در فرودگاه امام خمینی(ره) عاشقان امام حسین(ع) را با پرچم متبرک امام رئوف راهی دیار عشق می‌کنند.

این موکب با استقبال بی‌نظیر مردم همراه است و از حس و حال متفاوت و اشک‌های شوق زائران می‌توان فهمید که در وجودشان برای حضور در کربلا و شرکت در  پياده‌ روی اربعین چه غوغایی است. در این موکب بسته‌های تبرکی به مسافران اربعین اهدا شده و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از زائران حضرت پذیرایی انجام می‌شود.


احسان حسینی  در رباط کریم


به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی و با همکاری کانون‌های مساجد و گروه جهادی توابین شهرستان رباط کریم، 250 بسته ارزاق عمومی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، قند، نمک متبرک رضوی، چای، رب گوجه فرنگی، سویا بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

یادآور می‌شود، از ابتدای فصل تابستان ۵۰۰ بسته ارزاق معیشتی در راستای حمایت از نیازمندان در محلات مختلف شهرستان رباط کریم توزیع شده است.

علی ضرتاش‌ور
انتهای پیام
captcha