مربیان قرآنی خراسان شمالی از استخدام در آموزش و پرورش جا ماندند
کد خبر: 3995392
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

مربیان قرآنی خراسان شمالی از استخدام در آموزش و پرورش جا ماندند

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی از اعتراض مربیان قرآنی استان به فرآیند آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

مربیان قرآنی خراسان شمالی از استخدام در آموزش و پرورش جا ماندندلیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه 65 نفر از مربیان قرآنی استان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، اضافه کرد: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سال جاری برگزار شد، 65 نفر از مربیان قرآنی استان قبول شدند که از این تعداد تنها دو نفر را پذیرفتند و 63 نفر از این مربیان همچنان در وضعیت نامعلومی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دلیل عدم پذیرش مربیان قرآنی که در آزمون استخدامی قبول شدند نداشتن فیش حقوقی است، تصریح کرد: این مربیان قرآنی استان سابقه تدریس در مدارس داشتند و مدیران مدرسه و مسئولان آموزش و پرورش نیز برای شرکت آنان در آزمون استخدامی هیچگونه مخالفتی نداشتند.

شکرانی با تأکید براینکه پس از قبولی مربیان قرآنی در آزمون استخدامی، مانع پذیرش آنان در آموزش و پرورش شدند، بیان کرد: در سال‌های تدریس آنها در مدارس استان، حق الزحمه آنان به صورت نقدی پرداخت می‌شد و همین مسئله موجب عدم امکان جذب این مربیان در آموزش و پرورش شد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان نیز به این مربیان قرآنی نیاز دارد و در این حوزه با کمبود نیرو مواجه هستند.

شکرانی در پایان تأکید کرد: خانواده‌ها از اینکه فرزندانشان در مدارس قرآن را به خوبی نمی‌‎آموزند معترض هستند و از همین جهت نیاز است که آموزش و پرورش در جذب مربیان قرآنی و به کار گیری نیروی متخصص در حوزه قرآنی پیگیری جدی داشته باشند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۳
0
0
تشکربابت دفاع ازمربیان قرآنی
captcha