دوره مربیگری قرآن در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3988439
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

دوره مربیگری قرآن در البرز برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن سپاه البرز از برگزاری دوره مربیگری قرآن ویژه 200 نفر از فعالان قرآنی مجموعه سپاه استان خبر داد.

دوره مربیگری قرآن در البرز برگزار می‌شود

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره مربیگری برای 200 نفر از فعالان قرآنی سپاه خبر داد و گفت: این دوره در چهار مرحله‌ روخوانی، روان‌خوانی، تجوید مقدماتی و پیشرفته و ترتیل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره که اواخر شهریورماه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در 100 ساعت آموزشی از محضر اساتید توانمند استانی بهره‌مند می‌شوند.

گلدوست آشنایی با اخلاق قرآنی، سبک زندگی قرآنی و روان‌شناسی تربيتی را از ديگر محورهای این دوره آموزشی بیان کرد و گفت: مربیان قرآنی باید برای رشد و شکوفایی استعدادهای فطری قرآن‌آموزان، به شناخت اصول علمی و مهارت‌های عملی یک تدریس مناسب مجهز باشد، لذا با اضافه‌ کردن این موضوعات به مباحث آموزشی در نظر داریم مربیانی پرورش دهیم که توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبان را از جهات مختلف داشته باشند.

مسئول دارالقرآن سپاه البرز در ادامه از امضای تفاهم‌نامه با حوزه هنری استان خبر داد و گفت: دارالقرآن سپاه البرز با امضای این تفاهم‌نامه در نظر دارد شرایطی ایجاد کند تا اعضا بتوانند از امکانات حوزه هنری برای بالا بردن دانش علمی و هنری خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: به‌عنوان مثال در قالب این تفاهم‌نامه کلاس‌های تدوین، عکاسی، طراحی پوستر و فیلم‌سازی برای اعضای دارالقرآن برگزار می‌شود تا بتوانند از این آموزش‌ها برای پیشبرد اهداف قرآنی مثل تهیه فیلم‌های مستند قرآنی و پوسترهای قرآنی جشنواره‌ها بهره ببرند.

گلدوست در پایان به تهیه کارت نقره‌ای و طلایی برای اساتید قرآنی استان اشاره کرد و گفت: این کارت‌ها برحسب رده‌بندی، به اساتید قرآنی داده می‌شود و دارندگان می‌توانند با ارائه این کارت از خدمات مختلفی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha